מוקד טלפוני חכם בענן

שדרגו את ה-Call Center שלכם עם Tzur-com

מוקד טלפוני חכם בענן הוא מערכת טלפונית מתקדמת המבוססת על טכנולוגיית הענן,
ומאפשרת לעסקים מכל הגדלים לנהל את כל התקשורת שלהם בצורה יעילה, גמישה ומודרנית. בניגוד למרכזיות המסורתיות שהותקנו פיזית במשרדים,
מוקד טלפוני בענן פועל על שרתים מרוחקים, אליהם ניתן לגשת מכל מקום עם חיבור לאינטרנט.

צור יועצים Tzur-com פיתחה עבורכם Call Center חכם ומתקדם, בשילוב המרכזיה בענן המתקדמת שלנו,
המאחדת את כל צרכי הארגון במקום אחד. המערכת מספקת שלל כלים לניהול המוקד הטלפוני ובעיקר משפרת למתקשר את חווית השירות.
תוכנת המוקד הטלפוני בענן מאפשרת הרחבה בלחיצת כפתור, מותאמת אישית לכל צרכי הארגון, ומאפשרת ניהול מלא של כל שלבי המכירה,
השירות והטיפול בלקוח, בהתממשקות חלקה למערכות קשרי לקוחות (CRM/ERP) בארגון.

שירותים ותכונות מתקדמות למוקדי שירות ומכירה:
אופטימיזציה מלאה וחיבור בין מערכת הטלפוניה של המוקד למערכת ה CRM באמצעות כלי API פשוטים ניתן ליצור תהליכי עבודה אוטומטיים ומאפשרים לכם לעבוד. פשוט ונכון.
מערכת גמישה המאפשרת לצמצם או להרחיב שירותים ללא כל התחייבות ולשלם רק על מה שמשתמשים, תביא לחיסכון משמעותי בעלויות האחזקה של הטלפוניה הארגונית.
השירותים המתקדמים שפיתחנו תואמים לצרכים בזמן המתנת המתקשר מביאים לידי קבלת שירות נעים ופשוט. ומגוון כלים המספקים אינדיקציה בזמן אמת במידה ונדרש לפעול לשיפור באופן מיידי.
שלוחת Softphone, טלפון IP או שלוחה סלולרית, פיתחנו עבורכם טכנולוגיה שדואגת שתמיד תישארו מחוברים ותשמרו על זמינות טלפונית מקסימלית - גם מחוץ לגבולות הגיאוגרפיים של המשרד.

היתרונות המרכזיים של מוקד טלפוני בענן:

  • פלטפורמה אחידה לייעול תהליכים עסקיים: חיבור אופטימלי בין מערכת הטלפוניה של המוקד למערכות ה-CRM שלכם באמצעות כלי API פשוטים,מאפשר יצירת תהליכי עבודה אוטומטיים ומשפר את היעילות הארגונית.

 

  • חיסכון משמעותי בעלויות: מערכת גמישה המאפשרת לצמצם או להרחיב שירותים ללא כל התחייבות, ולשלם רק על מה שאתם באמת צורכים. זהו חיסכון משמעותי בעלויות האחזקה של הטלפוניה הארגונית שלכם.

 

  • חווית מתקשר פשוטה ונעימה: השירותים המתקדמים שלנו תואמים לצרכי המתקשר בזמן ההמתנה, ומבטיחים קבלת שירות מהיר,נעים ופשוט. מגוון כלים מספקים אינדיקציה בזמן אמת, המאפשרת פעולה מיידית לשיפור במידת הצורך.

 

  • חיבור מכל מקום, בכל זמן: בין אם זה Softphone, טלפון IP או שלוחה סלולרית, הטכנולוגיה שפיתחנו מבטיחה שתישארו תמיד מחוברים ותשמרו על זמינות טלפונית מקסימלית – גם מחוץ לגבולות הגיאוגרפיים של המשרד.

 

  • פתרון חכם לניהול מוקד טלפוני: מסכי הניהול והממשק הנלווה למערכת ה-Call Center מאפשרים למנהלים בכל דרגות הניהול בקרה מקיפה על ביצועי הנציגים,ניהול התורים, הזרמת השיחות, כמות הממתינים, אחוז דיבור ועוד. תצוגת זמן אמת של שלוחות המוקד, שיחות מבוצעות, ונתונים כמו אורך שיחה, זמן הפסקה,כמות שיחות ועוד, משלימים את התמונה. שעון נוכחות מודד את שעות החיבור וזמן התעסוקה של העובד.

 

שירותים מתקדמים למוקדי שירות ומכירה
Zphone Softphone אפליקציית חייגן מתקדמת על גבי המחשב מבית Tzur-com מאפשרת לחייג ולקבל שיחות ממש כמו בטלפון הנייח, בהתאמה מלאה למרכזיה בענן ולמרכזיה IP מקומית מבית Tzur-com.
אינטגרציה בין המערכות מפשטת ומשפרת את התקשרות עם לקוחות והספקים, קישור המרכזיה למערכות מידע ארגוניות מאפשרת לך להשתמש בידע שכבר ישנו ברשותך – מאפשרת ניצול המידע הקיים בארגון ליצירת יתרון תחרותי אמתי.
האזנה, לחישה או התפרצות לשיחה למנהל המוקד-בפועל להדריך, לכוון ולתקן בזמן אמת, ולשפראת יכולות הצוות כולו למצוינות.
הקפצת כרטיס לקוח בעת שיחה נכנסת באמצעות תוסף פשוט להתקנה שמקל על חיי הנציגים ומסייע להם בעבודה תחת לחץ.
הסוף להמתנה ממושכת חסרת וודאות! תכונה נוספת במרכזיה בענן של-tzur-com מאפשרת לכם להקים קמפיין לניהול מערך התקשרויות אוטומטי
מערכת לניהול תורים המשפרת את אחוזי המענה במוקד לשביעות רצון הלקוחות כלי מושלם שפיתחנו עבורכם – לניהול וחלוקת עומסים במוקד טלפוני.
יישום לשליטה מקסימלית והמציג תמונת מצב עדכנית על פעילות הטלפוניה בארגון, בכל עת ומכל מקום בעולם.
יישום לחסימת חיוג לרשימת מספרים מוגדרים מראש שחורה מונעת שיחות יוצאות לא רצויות שאינן רלוונטיות לעסק שלכם.מאפשרת עמידה בסטנדרטים רגולטוריים עבור הארגון כולו
יישום – Click2Call מאפשר להתקשר לכל מספר טלפון בדפדפן האינטרנט או ממערכת ה- CRM בקליק אחד פשוט בלבד ישירות מהמחשב, בכל מקום, בלחיצת כפתור בלבד והפכו את ממשקי העבודה הנוכחיים שלכם לכלי תקשורת רב עוצמה.
מערכת דוחות מתקדמת המאפשרת למנהלים לשלוט ולפקח באופן מלא על ביצועי הארגון. בעזרת ממשק הדוחות ניתן להפיק דוחות הניתנים לעריכה בקלות ולקבל את המידע בתצוגה גרפית כך שמנהלים יכולים להפיק ממנו הרבה מידע במינימום זמן!
ל הקלטות השיחה מאפשר לאתר ולהאזין לכל שיחה מוקלטת שבוצעה, לפתור מחלוקות של לקוחות באופן מיידי ויעיל , ניהול הקלטת שיחות בזמן אמת
מערכת ניהול נציגים מאפשרת למנהל המוקד לשייך נציג למעגל . או להעביר את כל הנציגים לסטטוס לא מחובר באופן גורף.
יישום לשליטה מקסימלית והמציג תמונת מצב עדכנית על פעילות הטלפוניה בארגון, בכל עת ומכל מקום בעולם.
הקפצת מסך – יישום רב עוצמה בשירות הנציגים מסייע לנציגים להשיג את המטרות שלהם וליהנות מתהליך עסקי חלק, מציג את פרטי המתקשר בשיחה נכנסת.
יישום – Click2Call מאפשר להתקשר לכל מספר טלפון בדפדפן האינטרנט או ממערכת ה- CRM בקליק אחד פשוט בלבד ישירות מהמחשב, בכל מקום, בלחיצת כפתור בלבד והפכו את ממשקי העבודה הנוכחיים שלכם לכלי תקשורת רב עוצמה.
נתב שיחות הוא כלי המאפשר לכל מתקשר להגיע ליעד טלפוני או שירות לקוחות דיגיטלי. הנתב משולב באופן אינטגרלי כתכונה מתקדמת של מרכזיות הענן והכל בצורה אוטומטית לחלוטין.

למי מתאים מוקד טלפוני חכם בענן?

מוקד טלפוני – Call Center הוא כלי חיוני ליצירת קשר ישיר עם לקוחות קיימים ומתעניינים לצורכי מכירה או מתן שירות. בעולם העסקי הדינמי והתחרותי של היום, בו לחוויית המשתמש יש משמעות אדירה,
מוקד טלפוני חדשני יכול להיות ההבדל בין הצלחה וצמיחה לכישלון.

Tzur-com פיתחה מערכות טלפוניה מודולריות לניהול מוקד בהתאמה מדויקת לצרכי הלקוח. פתרונות אלו מאפשרים חיסכון משמעותי בזמן לצד עלייה באחוז המענה
ותפקוד הנציגים במוקדים הטלפוניים – כך שאף שיחה לא תתפספס, עם בקרה מלאה על תפעול המוקד בכל זמן ומכל מקום, שיפור בביצועי הנציגים ועלייה בהכנסות העסק.

מערכת חכמה לנהול מגוון מוקדים טלפוניים
מוקד שמטרתו לבצע מכירות ועל הגדלת הכנסות הכולל מגוון כלים ייעודיים המבטיחים מקסימום תוצאות במינימום זמן.
מערכת חכמה המספקת חוויית שירות טלפוני יעילה וקישור הלקוח לנציג במוקד במינימום זמן המתנה. ממשק Monitor בהתאמה מלאה, המאפשר מענה טלפוני איכותי.
מוקד לתאם פגישות לאנשי המכירות של החברה ממוקד על הגדלת הכנסות הכולל מגוון כלים ייעודיים המבטיחים מקסימום תוצאות במינימום זמן.
שירות מותאם להעברת מסרים שיווקיים או פוליטיים, לבצע סקר שוק לפני הפצת מוצר או שירות חדש .
תכונות נבחרות
Voiptech Softphone אפליקציית חייגן מתקדמת על גבי המחשב מבית Tzur-com
האזנה, לחישה או התפרצות לשיחה מאפשרים להדריך, לכוון ולתקן בזמן אמת
לחיצה מכל עמוד בכרום והקפצת כרטיס לקוח בעת שיחה נכנסת באמצעות תוסף פשוט להתקנה
חייגן אוטומטי (AUTO DIALER) מקצר את מרווח זמני ההפוגות בין השיחות
ניהול הקלטות השיחה מאפשר לאתר ולהאזין לכל שיחה מוקלטת שבוצעה
יישום לשליטה מקסימלית והמציג תמונת מצב עדכנית על פעילות הטלפוניה בארגון,
מערכת דוחות מתקדמת המאפשרת למנהלים לשלוט ולפקח באופן מלא על ביצועי הארגון.
סרגל נציג לנציגי המוקד להתנהל בשקיפות מלאה מול מסך הדש-בורד וסנכרון נתונים בזמן אמת
יישום לחסימת חיוג לרשימת מספרים מוגדרים מראש שחורה מונעת שיחות יוצאות לא רצויות
יישום – Click2Call מאפשר להתקשר לכל מספר בקליק אחד פשוט בדפדפן האינטרנט או מה- CRM
הקפצת מסך – יישום רב עוצמה מציג את פרטי המתקשר בשיחה נכנסת.
כלי חזק ועוצמתי המציג את נתוני השיחה. למערכת המידע
מערכת ניהול נציגים מאפשרת למנהל המוקד לשייך נציג למעגל .
הסוף להמתנה ממושכת חסרת וודאות! שירות המבטיח מענה הן לצרכי הלקוח .
מערכת לניהול תורים לניהול וחלוקת עומסים במוקד טלפוני.
דוח שיחות הכולל כל נתוני השיחה , כלי המאפשר לנתח ולשלוט בנתוני הטלפוניה.

רגע לפני בחירת מוקד טלפוני:

רוצים לדעת יותר? אני זמין לייעוץ, לשאלות ולהדרכה – חינם וללא כל תשלום.

צרו קשר עוד היום!

נכתב על ידי צור לוזון, בעל ניסיון של למעלה מ-4 עשורים בתחום המרכזיות והתקשורת.

השאירו פרטים ויועץ תקשורת יחזור אליכם עם הצעה משתלמת.
צרו קשר